۱۳۸۷ مهر ۱۱, پنجشنبه

نرم افزار سلامت نسخه اول منتشر شد. با استفاده از این نرم افزار شما به اطلاعات خوبی در باره سلامتی خود همچون میزان تناسب وزن با قد، درصد چربی تشکیل دهنده وزن، تعداد ضربان قلب هدف شما به هنگام ورزش، میزان کالری روزانه مورد نیاز بدن و نیز چند مطلب مفید دیگر پی خواهید برد. برای دانلود رایگان این نرم افزار با حجم 1.6 مگابایت می توانید به آدرسهای زیر مراجعه نمایید:

لینک مستقیم دانلود نرم افزار سلامت

لینک کمکی دانلود نرم افزار سلامت (غیر مستقیم)

چنانچه پس از اجرای نرم افزار سلامت با پیغام خطا مواجه شدید این نسخه از برنامه را که بدون اشکال بر روی همه سیستمها اجرا می شود با حجم 3.1 مگابایت دانلود کنید:

لینک مستقیم دانلود نسخه سازگار با همه سیستمها
لینک کمکی دانلود نسخه سازگار با همه سیستمها



۲۷ نظر:

Softminer گفت...

سلام
با vb6 نوشتی ؟

ناشناس گفت...

سلام آقای زیرک زاده
مایلم به شما پیشنهاد همکاری بدم اگر مایل بودید به من میل بزنید
در زمینه ایجاد یک صفحه از سایت
TearLand.Com برای برنامه های شما و ارتقا کیفی برنامه های شما

با تشکر

ناشناس گفت...

درود
بی نهایت زیبا و با سلیقه و کامل نوشته بودید...
از طنز بسیار لطیفی هم بهره برده اید که جای تقدیر دارد...
همیشه پیروز باشید و هماره مثل این کارها را ارائه فرمایید...

ناشناس گفت...

سلام کارت حرف نداره
بخصوص که فرمش اصالت ایرانی داره
این یعنی بازی ایرانی نه اون چیزی که الان توی بازار وجود داره

ناشناس گفت...

سلام.
ما از بازيتون خيلي خوشمون اومده و براي همين هم مي خواهيم تبليغ اين بازي رو تو وبمون بزاريم اگه لطف کني يه تبليغ 80 در 37 درست کني و کدش رو بهمون بدي قرارش مي ديم تو وبلاگ.
لطفا کد فايل رو تو يه نظر خصوصي بده...

ناشناس گفت...

ببخشيد يادم رفت آدرس رو بدم

ناشناس گفت...

با تقديم سلام
وقت بخير
از بازي جذاب و زيباتون بسيار لذت برديم!ممنون!
با آرزوي توفيق روزافزون :)

ناشناس گفت...

سلام بازی شما خوبه ولی دو - سه تا ایراد داره اگه اونا ام درست کنید خوب میشه

راستی اونو با چی نوشتین ؟

jamshid گفت...

saalam
bazi ba kalemat khili khobd
mishi dar mord taze baname nevisiash be ma ham begi mamnoon

Astalavista گفت...

از کلیه برنامه نویسان-طراحان وب و شرکتهای برنامه نویس، دعوت میشود تابا عضویت در سایت هات اسکریپت (HotScripts.ir) نرم

افزارهای خود را برای فروش و یا معرفی ارایه نمایند.
معرفی و ارایه کلیه مخصولات اعم از تجاری و رایگان در هات اسکریپت کاملا رایگان است.
www.HotScripts.ir

Astalavista گفت...

از کلیه برنامه نویسان-طراحان وب و شرکتهای برنامه نویس، دعوت میشود تابا عضویت در سایت هات اسکریپت (HotScripts.ir) نرم

افزارهای خود را برای فروش و یا معرفی ارایه نمایند.
معرفی و ارایه کلیه مخصولات اعم از تجاری و رایگان در هات اسکریپت کاملا رایگان است.
www.HotScripts.ir

ناشناس گفت...

آقاي زيرك زاده بسيار عالي و خوب ميباشد
بنده دبير رياضي و كامپيوتر ميباشم
و مي خواهم وفاهيم راضي را در قالب يك بازي ارائه دهم شما چه كمكي مي توانيد در اين زمينه به من انجام دهيد البته به برنامه فلش و نرم افزارهاي گرافيك آشنايي دارم لطفابا اين ايميل تماس بگيريد
enjali@gmail.com

ناشناس گفت...

با عرض پوزش
مفاهيم رياضي

Piiinkpanttther گفت...

مرسی از بازی با کلمات که همه ی گروه های سنی و همه ی سلیقه ها رو راضی کردین.
مخصوصا قرقیز خان که بازی رو جذاب تر کرده
ممنون

کیا گفت...

عالی بود ممنون.کی ممکنه نسخه ی سوم بازی رو منتشر کنید؟امید وارم هر چه زود تر منتشر بشه.

شاهرخ گفت...

سلام پس چي شد بابا مگه قرار نبود نسخه ي دو را ارايه دهيد

باور كنيد از پارسال تا حالا كه امروز 7 شهريور منتظريم

قرار نشد كه شما بد قول از آب در بيايين

شوخي كردم شما خيلي گلين ما همچنان منتظر مي مونيم

لطفا در صفحه ي اول سايتتون اعلام كنيد كه كي ورژن جديد بازي رو ميزاريد

قوربون شما شاهرخ از سردشت

Unknown گفت...

سلام

در صورت امکان امکان افزودن سئوال از خارج برنامه را اضافه کنید مثلا با افزودن یک فایل تکست یا ورد

فراموش شده گفت...

سلام دستت درد نکنه اما یه سوال چرا من نمی تونم برنامه سلامت را باز کنم
مگه با برنامه winrar باز نمیشه ؟؟؟؟؟؟اگه میشه راهنمایی ام کنید چون من الان خونه نیستم اگه میشه به وبلاگ بیاید و بگید که جوابتون را گذاشتم ممنون استاد جان
در ضمن من برنامه بازی با کلمات را دارم و. خیلی ازش راضیم خیلی عالیه انشالله که خدا هم از شما راضی باشه
فعلا
خداحافظ

وحید گفت...

سلام آقای زیرک زاده
بازی با کلمات را با فلش نوشتید و من هم خیلی خیلی به فلش علاقه دارم
ولی چیز زیادی درباره اسکریپ نویسی نمی دونم و ازتون خواهش دارم که اگه
می تونید برنامه آموزشی رو معرفی کنید تا من هم اسکریپ نویسی رو شروع کنم
به من ایمیل بزنید
ممنون

وحید گفت...

سلام آقای زیرک زاده
بازی با کلمات را با فلش نوشتید و من هم خیلی خیلی به فلش علاقه دارم
ولی چیز زیادی درباره اسکریپ نویسی نمی دونم و ازتون خواهش دارم که اگه
می تونید برنامه آموزشی رو معرفی کنید تا من هم اسکریپ نویسی رو شروع کنم
به من ایمیل بزنید
vahid1371@gmail.com
ممنون

علیزاده گفت...

سلام جناب آقای زیرک زاده
طرح بازی جالبی را برایتان دارم اگر مایل هستید برای برنامه نویسی آن منتظر ایمیل شما می مانم

مجيد جمشيدي گفت...

سلام
ضمن تشكر از زحمتي كه متحمل شده ايد .پيشنهاد مي شود ورژني در حد اطلاعات عمومي بچه ها (در سطح ابتدائي ) طراحي و منتشر كنيد .
ضمنا" آيا ورژن جديد منتشرشده يا نه ؟؟

ناشناس گفت...

SALAM
FILETOON PASSWORD DARE .
BAZIE SALAMATO MIGAM
PASWORDESH CHIE ?
MERSI

ناشناس گفت...

«بازی با کلمات» واقعاً بازی خوب و جالبی است ولی ایکاش همین بازی را با فرمت جاوا برای گوشی های موبایل میساختید

ezat allh گفت...

باتشکر ازشما متاسفانه نرم افزار شما اجرا نشد باتوجه به اینکه نیاز مبرم به این برنامه به دلیل ارتباط شغلی که داشتم ولی نشد.

افشین گفت...

سلام دستتون درد نکنه خیلی عالی و مفرحه
لطفا جهت نسخه های بعدی هم اقدام کنید...........
با تشکر

ناشناس گفت...

بسیار عالی بود خیلی ممنون از شما