۱۳۸۷ مرداد ۱۹, شنبه

نسخه 1.2 بازی با کلمات منتشر شد
تغییرات در این نسخه:
1- افزودن قابلیت ذخیره بازی در پرسشهای 10 و 30
2- افزودن کلید صفحه کاذب
3- قابلیت قطع نسبی صدای شکلک کنار صفحه

شما میتوانید جهت دانلود این نسخه از بازی به آدرسهای زیر مراجعه نمایید:

لینک مستقیم دانلود بازی
لینک کمکی دانلود بازی (غیر مستقیم )

در صورتیکه در اجرای بازی با مشکل مواجه شدید یا جملات پرسشها به نظر درهم می آمد فایل راهنمای رفع اشکال را از اینجا دانلود کنید.

اگر فکر می کنید که برخی از پرسشها مشکل هستند به شما پیشنهاد می کنم که بازی را همراه با خانواده یا دوستان خود انجام دهید زیرا در این صورت هم چیزهای بیشتری یاد می گیرید و هم بازی برای شما بسیار لذت بخش تر خواهد بود!

با تشکر



۲۳ نظر:

ناشناس گفت...

بازی فوق العاده جالبی است. ایده قشنگی دارد.
یک پیشنهاد هم دارم:اگر بعد از جواب هر سوال اطلاعات بیشتری در مورد اون سوال و جوابش می داد می تونست آموزنده تر باشه و همچنین بانک سوالاتش به صورت جداگانه بود و امکان اینکه هر کسی بانک خودش را به آن اضافه کند هم می بود، این برنامه پیشرفت خوبی خواهد داشت.
اگر مایل بودی من حاضرم برای کامل تر شدنش کمکت کنم.
من تا مرحله آخر رفتم ولی نمی دانم چرا گنج بزرگش باز نمیشه.

ناشناس گفت...

بازی جالبیه. من و تمام خانواده را ساعتها سر کار گذاشت . امیدوارم در آینده بازیهای متنوع تری بسازید. خدا عمرت بده با مرام

ناشناس گفت...

چطور میشه بازی رو ذخیره کرد؟

ناشناس گفت...

دمت گرم خیلی باحال بود. منتظر نسخه های بعدیش هستم

ناشناس گفت...

باریکلا
ایده قشنگ کار قشنگ
کارت رو ادامه بده
سعی می کنم یه جوری سر از کار امتیاز دهی ، یا هر جور باگ احتمالی در بیارم و بهت خبر می دم
بازم ممنون یه مدتی حسابی منو گزاشتی سر کار :)
اگه بازم از این کارا کردی به هم خبر بده
کمک زیادی نمی تونم بکنم
arashkey(at)gmail.com
ولی سعی می کنم
برنامه نویسی بلدم (فلش و مخلفاتش)
ولی من جای تو بود فلش رو تو اگزه لود می کردم
چون اگه با خود فلش اگزه بگیری بازم می شه دیکامپایل کرد
ولی در کل کارت حرف نداره

ناشناس گفت...

راستی یادم رفت
بزار چنتا اشکال کوچولو دیگه رو هم بگم
با Esc از حالت Fullscreen در میاد که راه چارشم خودت می دونی .
باید از دستور getURL استفاده کنی و توی اون دستور FullScreen رو بدی

دگه فضول کش رو کامل کن ، الان کاملا تکراریه

در ضمن راست کلیک رو کلا غیر فعال کن
بازم مثل فول اسکرین

اگه حال داشتی جایزه های خزانه رو رندم کن

وقتی رو صورتک کلیک می کنی ، یه چیزی بگه (مثلا همون چیزی که تو کادر می نویسه)

یه دگمه واصه نمایش نتایج بزار (مثلا درصد جوابای درست)

در کل بازم تشکر ، ایول ...

ناشناس گفت...

سلام
من داوود هستم
و خيلي بازي باحالي داري دست درد نكنه
كلي حال كرديم خدا خيرت بده
1- من يه مشكل كوچولو توي بازي پيدا كردم اونم يكي از سوالات هستش كه نوشته"ده" و جوابش هم در حدود بيست و خورده اي حرفه كه خيلي از حرفا رو كه مي زني ميگه درسته ولي توي جدول نمياد و بعد از اينكه به دليل جواب غلط كل استكان ها ميشكنه جواب رو كه مي خواد بنويسه يه مشت علامت سوال مياره و آدم رو مي سوزونه

2. من تنها كاري كه از دستم برمياد براي كمك اينه كه آدرس ايميل خودتون رو برام بفرستين تا من هم يه دعوتنامه parsa spaec براي شما بفرستم كه شما هم حدود يه گيگابايت جاي خالي داشته باشي و بازي رو اونجا آپلود كني و واسه كسايي مثل من كه اينترنت ديزلي دارند دانلودش راحت تر و سريعتر باشه
ايميل من dkhx2000@yahoo.com

ناشناس گفت...

سلام
من داوود هستم و
خيلي بازي باحالي داري دست درد نكنه
كلي حال كرديم خدا خيرت بده
1- من يه مشكل كوچولو توي بازي پيدا كردم اونم يكي از سوالات هستش كه نوشته"ده" و جوابش هم در حدود بيست و خورده اي حرفه كه خيلي از حرفا رو كه مي زني ميگه درسته ولي توي جدول نمياد و بعد از اينكه به دليل جواب غلط كل استكان ها ميشكنه جواب رو كه مي خواد بنويسه يه مشت علامت سوال مياره و آدم رو مي سوزونه

2. من تنها كاري كه از دستم برمياد براي كمك اينه كه آدرس ايميل خودتون رو برام بفرستين تا من هم يه دعوتنامه parsa spaec براي شما بفرستم كه شما هم حدود يه گيگابايت جاي خالي داشته باشي و بازي رو اونجا آپلود كني و واسه كسايي مثل من كه اينترنت ديزلي دارند دانلودش راحت تر و سريعتر باشه
ايميل من dkhx2000@yahoo.com

ناشناس گفت...

سلام
داوود هستم و
خيلي بازي باحالي داري دست درد نكنه
كلي حال كرديم خدا خيرت بده
1- من يه مشكل كوچولو توي بازي پيدا كردم اونم يكي از سوالات هستش كه نوشته"ده" و جوابش هم در حدود بيست و خورده اي حرفه كه خيلي از حرفا رو كه مي زني ميگه درسته ولي توي جدول نمياد و بعد از اينكه به دليل جواب غلط كل استكان ها ميشكنه جواب رو كه مي خواد بنويسه يه مشت علامت سوال مياره و آدم رو مي سوزونه

2. من تنها كاري كه از دستم برمياد براي كمك اينه كه آدرس ايميل خودتون رو برام بفرستين تا من هم يه دعوتنامه parsa spaec براي شما بفرستم كه شما هم حدود يه گيگابايت جاي خالي داشته باشي و بازي رو اونجا آپلود كني و واسه كسايي مثل من كه اينترنت ديزلي دارند دانلودش راحت تر و سريعتر باشه
ايميل من dkhx2000@yahoo.com

ناشناس گفت...

ale bod delsard nasho va age toneste to noskhe bade amkanate degare mesl sakht asan motavaset ya har amkanate degare ke khodet medone

ناشناس گفت...

سلام
دست شما درد نكند خيلي جالب و سرگرم كننده بود براي من خيلي جالب بود چون تداعي كننده دوران كودكي بودو از اين كه اسامي و لغات سنتي قديمي درش بكار رفته خيلي شاد كننده بود راستي شما درجه دار نيروي دريائي نيستيد؟!
موفق باشيد خدا نگهدار

ناشناس گفت...

سلام
اقا ماشاالله این بازی خیلی جالب فقط قرقیز خان و نتونستم خفش کنم
انشا الله موفق بشین در ضمن یک راهنمایی هم تو بازیتون بدهید.
بای بای

ناشناس گفت...

سلام
بازی خیلی جالبی هست من این بازی رو فبلا به روش دیگر به نام 10 20 بازی کردم ولی این کار زیباتر هست فقط اگر راهنما در بازی بگذارید خیلی بهتر میشه
در ضمن از وبلاگی که ساختم لطفاٌ دیدن نمائید
با تشکر
محمودرضا

ناشناس گفت...

سلام.بازي خيلي قشنگي بود و از اون بازيها بود كه من دوست نداشتم تموم بشه. از شما بسيار سپاسگزارم. راستي خيلي حال كردم با سوالاتت كه اصل ايراني بودند و در مورد تاريخ و فرهنگ غني ايراني.

علیرضا گفت...

آقا دمت گرم خیلی بازی قشنگی بود

vahid گفت...

به نام خدا
باسلام خدمت شما اين بازي در كامپيوتر بنده فقط قادر به باز كردن گنجينه 1و2 ميباشدو بقيه گنجينه ها همچنان بسته ميباشند.
لطفا راهنمايي كنيد.

مهدی گردالی گفت...

مهدی گردالی
سلام بازی خوبی بود

Unknown گفت...

بابا دمت گرم عالي بود باز هم از اين كارا بكن.

محمدباقر گفت...

بابا بهترین بازی عمرم است ولی سخه1.2فرقی با نسخه1 نداره. کی نسخه2 درست میشه؟کلا بازی قشنگیهes

ناشناس گفت...

اگر تمام گنج ها را بدست اوریم جایزه هم دارد؟

ناشناس گفت...

عالی مرسی.

ناشناس گفت...

سلام کلمات درهم هستند زبانرو نصب کردم بعد اون فنت رو هم اضافه کردم ولی باز هم سوال ها در هم هستند کمک کنید

ناشناس گفت...

سال ۸۷ بازی هست خوب هست که این سایت نابود نشده وگرنه خاطراتمون نابود میشد😢😢